Eşimle benim aramda kan uyuşmazlığı var ilk gebeliğimde doğumdan sonra üçümüze iğne yaptılar 2 gebeliğimde 3 ayında bebek etkilenmiş mi diye kan aldılar negatif çıktı şu an 28 haftadayım doktorum iğne gerekiyor dedi ve benden indeksi coomb için kan aldılar sonucu pozitif çıktı ve ilk aydan beri bebeğimin gelişimi gayet güzel benim gibi bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı doktor ne gibi müdahale etti bu durumda