Bende Nilüferdeyim Rukiye Gönüllü ye gidiyorum
Öyle çok donanımlı bir doktor gibi gelmiyor bana da
Bende öneriyle gittim işte sadece güler yüzlü sıcak karşılaması vs iyi
Siz de gidince ona göre bi bakarsınız önemli olan sizin ısınmanız yanında iyi hissetmeniz