nnurergun_1103 eşimin ailesinden gördüm bende hediye yerine para veriyorlar ihtiyacın, almak istediğin ne varsa sen kendin al diye. Bence böyle bir dönemde en mantıklısı da bu. Kimin neyi eksik,neye ihtiyacı ve neye yok bilemiyoruz çoğu zamanda hep olan şeyler hediye olarak geliyor ve kullanılmıyor maalesef. Bu bakış açısı daha mantıklı. Bir tatlı alın ve bir de bu şekilde harçlık bırakın bence🤌🏼