Damla2744 Düşük yaptim ve melegim bana miyom bırakmış internetten bakıyorum miyomu olanlar sürekli düşük yapiomus acaba dogrumu
imren_melinarya Damla2744 benimde myomla hamile kalmisim sanirim dr 22. Haftada farketti erken dogum riski olabilir dedi 32. Haftada sancim basladi 3 cm acilmam vardi ikinci oldugu icin doguma aldilar sezeryane hmn dr iyi olmasi lazim yonlendirme acisindan ama riskli tabi buyume yapmisti 2 tane cikti bide arkada varmis bitanede
BurcuSTopsakal Damla2744 Gebeliğimin başından beri bende de var miyom, 2 cm civarı. Konumu önemliymiş sanırım. Benim için sorun teşkil etmeyeceğini söyledi, doğumla beraber atma ihtimalim de yüksekmiş. Önemli olan yeri konumu canım
Kedisevercan Doğru değil tabiki. Benim kocaman miyomum var. Şuan 4 aylık olduk sağlıklıyız çok şükür. Doktorumun eşi 4 tane miyomla doğum yapmış. Bebeğe herhangi bir zararı yok merak etmeyin