Umut5135 Merhaba kızlar ben bu ay fenaraya başladım 3. Gün bugün ama sağ kasığım çok ağrıyor sizde de oldumu normal mi
tatlibebegim_ Umut5135 bende femara kullandım ama bi ağrım vs olmamıştı bi tane büyümüştü yumurta hapa tepki vermiyor benim yumurtalar sonrasında aşılama oldum ama tutmadı dünde ikinci aşılamamı oldum