Benimde ilk aylarda kasık ağrım çok oldu çocuk yerleştiği için bu çok normal canım bide regl dönemlerinde gene aynı ağrıyı çekiyosun alışık olduğun için 14. Veya 15. Haftada geçti galiba belim ve kasık ağrım şuan 30+3 deyim ara sıra kasık ağrısı gibi ani saplantım oluyo bide bu hafta biraz bel ağrım başladı çok fazla ayakta durmaktan bide tabi göbeğim büyüdü ondan doktorun bi sorun görmediyse hiç korkma bunlar geçiyo zaman içinde