Havvakeskin Benim hamilelik öncesinde nodl vardı ama olaca gerek yoktur hamilelikte tekrar tahlil yaptirdim yüksek çıktı sabahları aç karnına levotiron alıyorum bişi olmuyor içiniz rahat olsun ilaç kullandığınız sürece sorun uok ..