BuseVeMinikleri Serum fizyolojik damla şeklinde olanı mı yoksa sterimar sprey mi tercih edeyim bilemedim. İlk oğlumda damla ile başlayıp sterimar almıştım sonra. Çokta memnundum sterimardan. İlk etapta bi fark olur mu? Tercih eden var mı?