Kbra18 canım geç mi oldu bilmiyorum ama cevaplayayım ☺️Ben sırf perinatolog bu işin uzmanı diye Fikret Gökhan beye gittim araştırma hastanesine 206 tl ödedim muayene 10 dk bile sürmedi iki tip görüntü yoktu sadece normal siyah beyazdı.Ben sormadıkça konuşmadı bilgi vermedi bi sıkıntı olmadığını söyledi sonuçların raporunu verdi çıktım.Ve Fikret bey sürekli erteliyor ameliyata giricem falan diye aynı şeyi bana ve birkaç arkadaşıma da yaptı.Ama güneş tıpta hem renkli hem normal bakılıyormuş ayrıca sana video görüntüsü veriyorlar ve daha uzun süre inceliyormuş 20-30 dk civarı giden arkadaşlarım öyle dedi.ayrıca ücret olarak daha uygun 170 küsür bir şeydi yanılmıyorsam.İşin aslı ben araştırmaya gittiğim için pişman oldum.Çok şükür ki yavrumda bir anomali çıkmamış olması bana bunu unutturdu ☺️