Tugceinciuak Kizlar 30. Haftadayim rahmimde asiri baski hissediyorum yururken zorlanıyorum yasayan var mi normal birsey mi bu
QBuse1123 Tugceinciuak benimde öyle 34. Haftadayim rahimde batma bacak aramda ağrılar çok fazla çok zor yürüyorum.
Senayuzuntas Tugceinciuak bnde öyle hissediyorum hata doktoruöa da söyledim nst ye aldı sancı falan cıkmadı bebek asagıda gibi dedim yok gayet normal duruyor dedi
Senayuzuntas Tugceinciuak Bunların yanında sürekli tuvalet hissi karnında sürekli kasılma da oluyor mu bnde öyle oluyor 33+ 4 yim 29 da falan başladı bnde bu durum
MerveAlsln BernaOmer 34. Haftamdayım bende de aynısı oluyor bebek dönmüş dedi doktor ondan olabilir normal birşey bence
Egemenkadris Yürürken ve yatarken otururken çok zorlaniyorum aşırı batma ve acıma hissi 32+1 olduk bizde