GizeemArslaann Kızlar dörtlü tarama testi sonucumda 3843 kişide 1 risk çıkmış. İyi mi kötü mü bilemedim ya yardımcı olur musunuz?
BurcuSTopsakal GizeemArslaann İyi gayet, sadece bu testlerin hiçbir garantisi yok hep ihtimal veriyor, ihtimaliniz düşük çıkmış, ultrason bulguları iyiyse dert etmeyin bence
NurCan58 Canım yanında sınırda yazar, sınıra uzaksa dert etme. Grafik falan oluyor düşük risk yüksek risk belirtir baktın mı?
GizeemArslaann Cut off değerinin altındadır, bu değer risksiz bölgededir yazıyor kızlar. Arkadaşlarım bizimli 10.000de 1 çıktı filan dediler ben de korktum biraz