Kizlar bende doğum yaptım dün kontrol amaçlı gittm acilden giriş yaptm ve tansiyon olasılığım düzensiz olduğu için suni sancıyla doğum yaptım evet suni sancı gerçekden çok zor çok zorlandım Bebek dogana kadar sabaha doğru 5.53 geçe doğum başarıyla gerçekleşti çok Şükür hayırlısıyla Bir evladim daha dünyaya geldi Allah im tez zaman da sizlerin de bebeklerinizi KUCAĞINIZA ALMAYI NASİP EYLESİN♥️ bu arada ben cam sakura da doğum yaptım öyle kesinlikle anlatılan gibi kötü değil doğum odasinda yanımda kalan vardı taaki doğum olana kadar egezersiz için mat vardı plates topu olsun oda DA VARDİ yaptım dus aldım yürüyüş yaptım doktorlar ayrı ebeler hemşireler hepsi bir birlerinden çok iyiler di illaki arada çok bilmiş gibi yapıp kendini bişe sananlar var AMA O KADARI DA ÖNEMLİ DEGİL AKLINIZ KALMASIN ORAYla ilgili gayet çok güzel bir hastane