Kızlar prilamı yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Son iki gündür ilacı içtikten sonra göğüs kafesimde batma gibi tuhaf bir his olmaya başladı. Biraz araştırdım yan etkilerinde göğüs kafesinde rahatsızlık yazdığını gördüm. İlaçtan mıdır yaşayan oldu mu böyle bir şey acaba?