K-1997 geçen ay bu testlerde bende aynı şeyi yaşadım belirli aralıklarla 5 tane bu testten yaptım biri hayalet gibiydi iki tanesi aynı seninki gibi belirgin bir silikti geri kalanı da negatifti 9 gün gecikmeyle adet oldum ve pıhtılı kanama yaşadım baya zordu yani ya kimyasal geçirdim yada gerçekten bu testler çok güvenilir değil