İnşallah vardır kuzum bende bu testler ile öğrenmiştim gebeliğimi sabah ilk idrar ile dene daha verimli oluyor ben adetimin 4. Günü ilk idrar ile öğrenmiştim ilk 3 günü de yaptım ama hep negatifti tam umudumu yitirmişken dua ederek uyumuştum sabah da rabbim nasip etti 2 çizgiyi görmeyi aniden koyulaşmıştı netti inşallah seninde net bir şekilde gözükür kalp atışını duyar ve minik yavruna sağlıkla kavuşursun 😍