Zehross03 insaAllah öyle bişi yoktur içinizi ferah tutun benim ilk çocuk hiç hareketli bı çocuk değildi kaç defa acile gidip May çektiriyordum nst kötü çıkınca bı pop kek ve meyvesuyu içip tekrar devam ediyorduk hemen duzeliyordu kalbi ikincisi de aynen öyle 25 haftaligim dünden beri hareket etmedi şeker yedim uzandım bende 🤷🏻♀️