Deniizzz125 ben evde kaset testte pozitif gördükten sonra sağlık ocağına gidip beta baktırmıştım o şekilde kaydım açıldı. Siz kalbini de duymuşsunuz bildirim yaparsanız kan tahlili falan yapıyolar çok aciliyeti olduğunu sanmıyorum 20. haftada tetanoz için çağırıyorlar zaten en geç o zamana kadar yaptırırsınız