unequaLLed İkili tarama testiyle cinsiyeti öğrenen var mı ? Neye göre bakıyorlar çıkan sonucun değerine göre mi ?
gamzecgr unequaLLed ikili tarama da ense ölçümü burun kemiği var mı ona bakarken bebek gösterirse cinsiyette belli oluyor ben öyle öğrenmiştim
sedseda unequaLLed ikili tarama 11 ile 14 haftalar arası yapılıyor cinsiyet için erken bu tarihler söylense bile netlik olmaz😊
unequaLLed sedseda netten okudum çıkan beta hcg değeri 50 altıysa erkek üstüyse kız diyorlar o yüzden merak ettim ben de
gamzecgr unequaLLed evet bazı doktorlar %100 Emin olmadan söylemiyorlarmış erken olabiliyor diye benimki birine %100 birine %98 erkek demişti ikisi de değişmedi erkek olunca daha erken belli oluyormuş bir de öyle diyorlar