Busrata33 Hbhh Çok şiddetliyse ilaç tavsiyesi isteyebilirsin doktorundan.kayısı,incir,ballı sıcak su aç karnına,bol su,sıvı kefir bunları mutlaka tüketmelisin.Bende çok yaşıyorum bu sorunu
Churcill Hbhh ilk aylardaysanız normal. Daha sonra geçiyor. Eğer demir hapı kullanıyosanız o da kabız yapıyo. Bol su için. Akşamdan zeytinyağı içebilirsiniz bir yemek kaşığı kadar. Ben üstüne limon sıkıp içiyodum biraz tiksinmeyi geçiriyodu o yağ tadından. Ya da duphalac şurup yazdırabilirsiniz onu da sürekli kullanmayı önermem ama dediğim gibi ilk aylardaysanız doğal şeylerle geçirmeye çalışın
Hbhh Busrata33 yani hiç çıkmıyor değilim ama rahatsız ediyor beni ve gül suyu içmek iyi gelindiği söyleniyor gül şerbeti yani ev yapımı ama korkuyorum bi zararı olurmu diye
Busrata33 Hbhh onu hiç duymadım internetten bakın bi hamilelikte zararlı mı diye ben çoğu içeceklere bakmadan içmiyorum
Hbhh Busrata33 bende öyle yapıyorum bazen abarttığımı düşünüyorum yalnız değilmişim internetten bişey bulamadım içmedim bi tatlı kaşığı zeytinyağı içtim kuru kaysıya başlıyacam bakalım umarım düzelir kontrol günümde doktora danışacam o güne kadar biraz hafifler umarım
Busrata33 Hbhh Doğrusu bu çünkü bilemediğimiz bir çok bitki var ve zararı olabilir.Dediğim şeyleri de yapabilirsin
Hbhh Churcill evet bende ilaç kullanmak istemiyorum kontrolüme kadar kendim hafifletmeye çalışacağım doktoruma danışırım