nunusmom Kızlar bu bnm 2. Gebeliğim. Şuan 6 haftalık. İlk gebeliğimde bulantı kusma halsizlik uykusuzluk vs hiç olmamıştı. (İlk trimesterde) amaa bu hamileliğimde şuan o kdr halsizim ki sürekli uyumak istiyorum sanki çok iş yapmışım gibi yorgunum hep. E yatıp kalamıyorum da 22 aylık kızım var. Arada kasıklarıma adet ağrısı gibi ağrılar giriyor. Normaldir diye yorumluyorum. 🥴🥴 Sizin nasıl gidiyor annişler.?
umaydurununannesi nunusmom benım tatlı yemedıgom surece mıdem bulanmıyo sukur kızomda bulantıdan uykudan baska bısey bılmıyodum
A12_S07 nunusmom 12. Haftadayiz şükür hala sabahlari kusuyorum karnıma ara ara agrilar giriyor diz agrilarim oluyo mutsuzum hava sıcak bunaldım şu güzel gunleri görsek keşke hemen
KahveliBirAnne nunusmom 5 haftada basladi kusmam koku hassaieuyi bulantı yorgunluk uyku hali 15.+4 olduk hala devam bir an önce bitsede hamile olduğumu anlasam sanki hasta gibiyim ve çalışıyorum evde olsam herhalde hep uyurum yatarım hele hiç unutnuyofjmy bir ara duşa giremiyordum ağlıyordum hep giremedigim için😭😭Allah’ım çok zor günler yaa gerçekten dogsada ben iyi olsam herbturlu bakarım diyorum ama smdi çok zor
annesininaski_ nunusmom Bende 6. Haftama yeni girdim 3 gündür bulantılarım az az olsa da başladı bugün daha fazla bazen belim de ağrı oluyor bazen karnım agriyor genişlediği için galiba . Bu arada 2. Hamileliğim.🌸 İlk hamileligimde de bulantılarım vardı o kadar da dua etmiştim ins. Bunda olmaz diye olsun napalim sağlıklı olsunda
btlergn07 Ben de 6.haftadayım. Süreki uykum var 😂 ilk hamileliğim benim. Kasıklarımda bazen ağrı oluyor benim de sabah biraz bulantı var başka bir şey yok
Hil7889 Kusmak, uyumak, ağlamak sonra başa sarmakla geçti😂😂 16. Hafta sihirli bi değnekle dokunuldu sanki pat diye bitiverdi hepsi☺️👯♀️ neyse ki o günler geride kaldı 😂
umaydurununannesi nunusmom cınsıyetı farklı olunca belırtıler oyle olur dıyolar cınsıyetı bılıyo musunuz
Yeliz34 Yorgunluk ciddi anlamda var bıkmışlık ruh bozukluğu 🤣burnum köpek gibi koku alıyor ama nerde pis koku var onu 🥺etten yumurtadan tiksinmiş durumdayım ve mutsuzum mutlu olamıyorum biran önce geçsin bu 1 dönem dedikleri illet 🤧🤧🤧🤧
nunusmom Yeliz34 hemen hemen aynı şeyleri yaşıyoruz mutsuz olmak için sebep yok ama mutsuz gibiyim 😂çok değişik 😂
nunusmom A12_S07 ayyy bnde sanki ilk defa gebelik yasıyorum sanki. İlk gebeliğim çok rahat geçti bu zorluyor 🥴
nunusmom Yeliz34 A12_S07 Birde biz yeni taşındık eski bulunduğum ye re de baya uzak. Geldiğiöiz yeri ve insanları da pek sevemedim o yüzden ekstra bi mutsuzluk ağlama yalnızlık hormonlar iyice coşturdu iyi mi 🥴🥴