Cansel-58 29+2 haftalığım gün içinde bi 20 kez taş gibi oluyor karnımın bi tarafı düzleşene kadar canım yanıyor bi 15-20 sn falan. Bebeğin bu kadar sık sertleşmesi normal bi durum mudur acaba??
Lafayette Cansel-58 ayni haftadayim benim de oyle ,kasılarak kıprıyor, doktor normal dedi. Vajinamda vakum hissi var,o da normalmis
turkuaz_ Cansel-58 bende aynı 29 um aynı yapıyor bide bi tarafa geçıyor orda yapıyor top gibi oluyor neredeyse