Mlsfcr sıcaklar olmasa aslında askere bile orda gönderirim ben oğlumu da gerçekten çekilmiyor kanım 6 ya düşmüş ilaç aldığım halde sürekli baygınlık geçiriyorum ve evde de tekim eşim artık sürekli tereddütte bigün düştüğümde aksilik olacak son dk bebeğime bisey olacak diye korkuyorum çok zor geldim buralara gerçekten hepimiz çok zor süreçlerden geçtik Allahim bütün annelere sağ salim kavuşmayı nasip etsin 🤲🏼