Ufdy9 ikinci doğumdu. Pazartesi 1 cm açıklık vardı ben devam ettim. Cuma sancılarım artınca akşam tekrar gittik%70 yumuşama 4 cm açıklık sanciyla yatışım yapıldı gece uyudum sabah 7 civarı suyum patlatıldı. 7.40da doğum yaptım. Suyum patlayana kadar sancilarimi hafif hissettim adet ağrısı gibi ama son sancılar daha sıktı tabi. Çok da ikinmadim uzun sürmedi doğdu hemen