Bende 36+2 yim artık yavaş yavaş zorlanmaya başladım fazla ayakta kalınca ayaklarım ağrıyor yada oturup kalkarken zorlanıyorum yavaş yürüyorum vs gibi arada kramplarım ağrılarım oluyor ama sancı mı yoksa başka bişey mi bilmiyorum 😀 çarşmaba günü kontrolüm var çatı muayenesi olacağım orda durumlar daha da netleşir sanırım artık. Bende durumlar böyle sizlerde nasıl?