Kizlar 40 gün önce doğum yaptim. Bu süre zarfında annemdeydim. Kedim ve eşim de evimizdeydi. Allah izin verirse yarın evimize gideceğiz. kedim 2 buçuk yıldır bizimle, onları alıştırmak için ekstra bir şey yapmam gerekir mi? Neler yapmalıyım? Yoksa akışına mi birakayim😁 kıl tuy vs sorun etmiyorum, sadece neler olur merak ediyorum kedi ve kızım arasinda 😁Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum