Efuliii Kızlar endişelerim var korkuyorum adetten 1 gün önce beta 353 çıktı bundan 10 gün sonra 3885 çıktı sağlıklı yükselmiyo gibi dış gebelikten şüphelendiler keseyide göremedim daha 😔