28+2 olduk ciddi anlamda artık geceleri yatamıyor. Uzun zamandır geceleri yatarken zorlanıyordum ama bu kadar değil. Sırr üstü kesinlikle yatamıyorum. Sola ya da sağ dönünce en fazla 5 dk öyle kalabiliyorum. Bacağımın arasına yastık koyunca bi tık rahatlıyorum gibi. Bi de gece sürekli sanki karnımın üstüne yatıyormuşum gibi geliyor. Yüz üstü yatmanın verdiği bir alışkanlık galiba sola dönüp yatıyorum bi bakıyorum karnım ağrıyor üstüne çullanmişım gibi. Kısacası gece nasıl uyuyorsunuz fikir verin bana