Merhaba anneler anne adayları. Kastamonu merkezde ikamet ediyorum. 15 aydır deniyoruz ama bir problem olmamasına rağmen bebek sahibi olamadık. Bilen arkadaşlara danışmak istedim.
*İlk olarak Anadolu hastanesinde micro çip aşılama yaptırıp olumlu sonuç alan var mı?
*ikinci olarak Kastamonu dan il dışına tüp bebek için giden var mı ve süreç nasıl oluyor? Barınma, orda bekleme süresi, işlem aşamalarında dinlenmek mi gerek dönebiliyor muyuz gibi şeyler. Tecrübe sahibi olanlar bilgi verirse çok mutlu olurum ❤️