MelikeBulut Ben 18+2 haftalık hamileyim göbek deliğinin bı tık altı ve yanlarında arada böyle hareketlik bağırsak hareketi gibi bazen bazen kalp atımı gibi hareket hissediyorum bu bebek mi 😂😂 yani yaşayan var mi
Minik1Civciv MelikeBulut bebektir canım 💗ilk zaten öyle oluyor çok hafif seyirme ve kalp atımı gibi 🥰🥹
mervisk MelikeBulut evet bebisin hareketleri bende de öyle oluyodu ve bunun bebek oldugunu anlamam 2-3 gün sürmüstü 😂😂
Blcn_13 Benimde 16+5 az az kasıklarımda kalp atışı gibi atışlar hissediyorum ama günde bir kere falan normal midir acaba ?
Babyay Blcn_13 normal bide insan sürekli oraya odaklandığı için (aslında bebek olmadan önce bile olan) seyrime ve kendi kalp atışı hareketlerimizi de hissediyoruz bebek hareketi olmasa bile
Babyay MelikeBulut yok ben 26. Haftaya giriyorum hâlâ düzenli değil özellikle ayaktayken hiç hissetmiyorum uzaninca kendini hissettiriyor bazen 28 den sonra düzenli oluyormus
e_blue_sky_a MelikeBulut ee ben 12yim günde 1kere özellikle sabahları oluyor aynısı. Göbek deliğinin tam altı ultrason ile bakılan yer 1dk ya yakın bağırsak hareketi gibi karıncalanma gibi bisey. Gerçi 1hafta da önde benim 13 sayılırım ama 13te erken değil mi