nurmutut su içsem şişiyor hazmedemiyor gibiydim cok ama cok rahatsizoluyordum, ama sonra düzene girmişti karnım midem davul gibi oluyordu ancak gece yatarken rahatliyordum özellikle aksam yemekte az bile yesem yemekten sonra sisiyodum rahatlamak icin yürüyüş yapsam da daha çok şişiyordum nefes alamiyodum normalde yürüdükçe rahatlarsın ama öyle olmuyodu