mervkoca Haftamdayım kilo almadım ama karnım şişti ya. 5 aylık hamile gibiyim pantolonlarım kapanmıyor. Sizce bu normal mi?
nurmutut mervkoca aynı durumdayım. 11.haftadayım ama 6 aylık hamile gibiyim inanın. Çok korkuyorum gluten falan vardır diye
Belginylmz mervkoca o gaz birikmesi oluyor bos hava o bndede olmuştu keçiyi özellikle sabahları birşey olmaz öğleden sonra bisiler yedikten sonra siserdi
AsELinAnneSi__ mervkoca benimde öyleydi gaz ve adet olamadigimiz için haliyle olur demişlerdi şuan 24+3 uz o gobegin alâsı geldi ve gitmiyor 😂yinede hiçbir türlü geçmiyorsa doktora danisabilirsin için rahat eder sağlıkla gelsinler inşallah yeterki🤲☺️
Novamomy Evet hormonlardan dolayı öyle oluyor ve zamanla geçiyor yerine bebek büyümeye başlayınca hamilelik göbeği çıkıyor bende öyleydim yemek bile yiyemezden o şişkin hissederdim ama zamanla geçiyor ama yine doktorunuzla görüşün