Sizler nasıl belirtiler yaşadınız hangi günlerde. Bende şuan baya sanki adet olucakmisim gibi kaşık ve bel ağrım var hafif göğüs ağrısı hassasiyeti. Sat 21 temmuz bat 16 Ağustos 4 gün kaldı testi ne zaman yapmalıyım bilmiyorum ya test önerileriniz neler