AAmine1823 Kızlar çatı muayenesini doktorunuz kaçıncı haftada yaptı. 37 haftamda doktor kontrolüm var o zamana yapar mı acaba.
Beybimss AAmine1823 evet canim 37 de yapar hatta gec bile kalmis. Benim ilk gebeligimde 35 te ilk catiyi yapmisti
AAmine1823 Beybimss size yapacağını söylemiş miydi peki bi önceki randevunuzda. Benden sadece nst istedi bide benim ikinci doğumum olacak ilkini 38 den sonra yapmışlardı
Beybimss AAmine1823 evet onceki muayenede söylemişti. Doktorunuzun bir bildiği vardır belki ama kendimce geç kalindigini dusunuyorum. Doktorunuza bunu sorabilirsiniz
AAmine1823 Beybimss ilk doğumum 39 lu haftaların sonuna doğru olmuştu bu da aşağı yukarı aynı tarihlerde olur dedi bana sanırım ona güvenerek biraz geç yapıcak. Çok teşekkür ederim cevabınız için 🥰