Beybimss konuşsakta bişi olmuyor eşeğe altın semer takmışlar eşek yine eşek 😂 olan bize oluyor vallahi bir de stres olup ağladık diye bebeğe bişi olmasından korkup bide ona ağlıyoruz rabbimin zoruna gitmesin ama öyle zor geliyor ki artık yaşam kolaylaştırmakta tek başına olmuyor.. içimin çok yorulduğunu hissediyorum sessiz sakin bir köşede günlerce otursam kimse olmasa içim çıkana kadar ağlasam anca geçer gibi o da zor