Tugbasab Kızlar hamilelikte elevit diye vitamin veriliyor biliyorsunuzdur ama içemiyorum tadi çok kötü birde kocaman yutarken zorlaniyorum. İnternetten baktim hamilelikte bunu icmek onemliymis icinde baya kaliteli vitaminler varmis. Benim gibi icemeyenler var mı ? Ne yaptiniz Nasil ictiniz ya da elevit yerine alternatif ne verdi doktorunuz ? Birde bunu icmekten se bitkisel markaların vitaminlerini alsam olur mu ya da aranızda öyle yapanlar var mı ? Varsa hangi markaları kullandınız memnun kaldiniz mi herhangi bir sorun oldu mu beni bi aydınlatın lütfen 🤔😒
Hafizeipek Tugbasab ben elevit hiç kullanmadım bana doktorum 12. Haftada decavit verdi hala onu içiyorum elevit nasıl bir hap bilmiyorum yani