Kızlar ilk diyeceğim aklı olan artı med gebelik testi yapmasın 2,3 tane yaptım silik çıkmıştı belli belli çok umutlanmıştım sabah sağlık ocağına gidip kan verdim çıkmamıştı pazartesiye kalmıştı 2 saat öncede hastaneye gidip verdim onun sonucu çıkmış bu ayda olmadı bütün hayallerim umudum gitti zaten pcosum vardı ama yine içimde bir kıpırtı vardı olmadı 😔 0,100 sonucum