-N- benim aldığım dönem yani geçen sene aşırı mantıklıydı hesaplayınca çok çok uyguna geliyordu çünkü hamilelik boyunca detaylı ultrason hariç her şey içindeydi fazladan muayeneye gitmeme rağmen asla bir şey ödemedik ama şu an ne kadar fark oluyor onu bilmiyorum tekrar hamileyim bebeğim küçük olduğu için eve yakın hastaneye gitmek istedim 5dk lık mesafede, doğum paketi yokmuş keşke olsaydı yine alırdım