Zahrae İç dış aşılarını düzenli yaptırıyorsanız (2ayda1) sokağa çıkmıyorlarsa, hep kuru mama veriyorsanız, ve en önemlisi eşiniz tuvaletini temizliyorsa hiçbir şey olmaz. Atmayın onlar da can, onların bedduası Şimşek hızında tutar. 2 kedim var deli gibi tüy döküyorlar, tüylerine kurban olurum onların. Bebek doğunca da 2-3 ay çok yaklaştırmicam tamamdır. Benimkiler üstüne çıkıp uyumayı seviyorlar o yüzden daha uzun süre özellikle gece odamıza almicam.