Zeynepikranur Daha buğün kucagıma aldım lakin çok uykucu bazen emdırmeye uyandıramıyorum kızlar normal bir durum mu yenidoğan yapan veya ıkıncı gebelıgını yaşayan anneleer
Yazmelegi_ Zeynepikranur ayaklarına vur hafifçe burnunu sık altını ac veya elini yüzünü bezle sil uyanıyor
Elifkskl Zeynepikranur sarılığı yoksa korkmana gerek yok canım Bi kaç hafta sonra zaten gaz sancıları başlıyor o zaman bol bol duyarsın sesini 😄 sağlıcakla büyüsün inşallah
Ozoooo Zeynepikranur muhakkak ili saat demeden uyandır canım sonra sarılıkla uğraşmak zorunda kalırsın altını felan aç