minikoannesi123 Sunshine__ bence hiç 10′lu set şeklinde falan almanıza gerek yok. Ben 3′lu setler almıştım hep, hastanede de üçlü set şapka, eldiven, battaniye lazım oluyor zaten. Onu istiyorlar sizden
alitalia Sunshine__ ben 7li bir set almıştım o da çok kullanışlı chakra markasından. Battaniye alt üst takım tulum şapka eldiven ve önlük var 🌸
Catsofmom Sunshine__ Bunu aldım müslin set 🥰 havalar çok sıcak. İnce bir battaniye ile çıkarmayı düşünüyorum
rabiaozcans Sunshine__ ben hastane çıkış setlerini hiç mantıklı bulmuyorum kendimde almayacağım. ona para verene kadar h&m mağazasından set halinde satılan anvelop yaka zıbın ve çoraplı pijamalardan alıcam hem kaliteli hem kullanışlı hemde boyları iyi😁
Sunshine__ Erkek benim bebişim ebeye vermek için nasıl hastane çıkışı daha iyi önerisi olan var mı örn.düğme olmasın yada şekli şöyle olsun diceğiniz bir şey var mı güzel anneler 😘💙
oguzkagan_ Sunshine__ Merhaba. Uygun fiyatlı bir şey arıyorsanız Çiçeksepeti’nde Pia Baby satıcısına bakabilirsiniz. Ben oradan yaptırdım. Bir sürü çeşit mevcut. 🌸 Tabii ben hastanede giydirmeyeceğim. Evde çekim yapacağım.
Melike_21 Ben böyle bir set aldım 10lu setler bana mantıksız geliyor battaniyesini felan ayrı aldım zaten daha uyguna geldi
Sunshine__ Kızlar hastane çıkışını tulum olarak alayım mı sizce topuk kanı kontrolü osu busu oluyor ya yoksa alt üst seklinde 2 li takım mı hemşireye vermek için
PervinY Sunshine__ Hastane için tulum almayın kan alırken çocuk doktoru gelip bakıyor arada zor oluyor alt değiştirirken de zor olur alt üst takım alın
Sunshine__ PervinY Bende tek parça ya kolay olur diye düşünmüştüm o yüzden sordum çok sağol tekrardan kuzu
Melike_21 Sunshine__ gardiropstan aldım canım mağaza satışı ikinci el felan değil 145 e aldım Trendyol da ki satış fiyatı 250 270 civarı ordan almadım
Catsofmom Sunshine__ Amiin canım 🥰 çok teşekkür ederim. Sağlıkla gelsin yavrularımız 🥰🙏 Ayy az kaldı yüreğim hop hop korkudan. Son 32 görünüyor uygulamada artık
Catsofmom Sunshine__ benim oğlan biraz koca kafalı 1 hafta ileride. Normal istedigimi söyledim. Herhangi bir komplikasyon olmazsa insallah normal olacak kuzum. Senin durumlar nasıl