ebrarmom08 Ben yumurtlamayı görmüştüm kızlar geçen pazartesi bugünde öylesine yapayım dedim reglime 9 gün var böyle çıktı. Tekrarmı yumurtlama var sizce? Koyu çıkmamışmı sizcede? Yoksa normalmi 😊
Tomris123 ebrarmom08 bu günü mutlaka değerlendir ben çift çıktığı gün ve 3 günü değerlendirdim ve rabbim nasip etti
ebrarmom08 Tazeanne68 bugün değilde yarında iyce koyulaşırmı acaba diye düşündüm geçen yaptığımda da test böyleydi sabahına tam pik oldu
Tazeanne68 ebrarmom08 yumurtlama üzerinden kaç gün geçti eğer adetine 2 hafta varsa ikinci yumurtlama olabilir
ebrarmom08 Tazeanne68 bencede çünki teste ilk başladığım zamankiyle karşılaştırdım o aşırı silik dünki çok belirgindi.
ebrarmom08 Tomris123 ben pazar günü görmüştüm o günü değerlendirmiştim dünde çok kırmızı olmasada pozitife yakındı. Bugun tekrar yapmadım yapsammıydı?
Tazeanne68 ebrarmom08 dünkü yumurtlma değildi ama ilk idrarla yaptıysan ondan da çıkmış olabilir ben bı sene kullandm yumurtlma kendini aşırı belli ediyor t çizgisi çok koyu oluyor