melikemre20 Busra-07 kuzum bazen çıkar bazen çıkmaz kimisinde geç döllenme olur kesin çıkar diyemeyiz ama benim 1 hafta kala 7 çıkmıştı ☺️
Arzuanne Busra-07 benim aynıları oldu sonra 1 hafta çok kustum kusmamı da hamileliğe bağladım çünkü kaşık ağrım çok vardı göğüslerim şişmeye başladı tabi kimse inanmadı eşim hamile misin acaba dedi ilk gittik negatif 3 gün sonra betahcg12.13 şuan 3 aylık
Busra-07 Arzuanne yaaaa ne güzel sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🩷 erken gebelik testi ne zaman yapmalıyım sizce ?
Arzuanne Busra-07 reglden sonra biraz bekle öyle yap belirtiler var inşallah sağlıkla gelir sizin de ☺️ bana 7. Haftaya kadar inanmadılar biliyor musun kalp atışı duyulunca anca
melikemre20 Busra-07 beta 10 olduysa erken gebelik testinde çıkar genelde oda adete 4 gün kala deniliyor