Deniz0103 Merhaba, 6 haftalık gebeyim. Antidepresan kullandım senelerce, anne olmak istediğim için bıraktım.. zaten bulantı halsizlik yaşıyorum gebelik nedeniyle.. bir de üzerine çarpıntı zaman zaman kaygı hali eklenince çok zorlanıyorum.. bu durumu hafifletmenin bir yolu varmı:( bu psikolojik sorunlar çok zor ya, bu durumu ancak yaşayan bilir.
cigdemcanruh bende yıllarca kullandm canm çocuğun icn beyninde bitireceksin bak 21 aylk kzm var arada panik atagim gelir ve ben cok zor geciriyorm eve giremiyorum yemek yiyemiyorum uyuyamiyorum. sırf kzm var eger ben ole olursam yavruma kim bakar düşüncesiyle geri yolluyorum kaygılarimida ataklarımıda. cok agir geçirdim bende. allaha şükür smdi düşünmeyince tamamen iyileşiyorsn.