Kızlar öncelikle duanıza ihtiyacım var , dün gece saat 2 gbi tuvalet ihtiyacım geldi çişimi yaptım tam kalktım sanki bitmemiş gibi yine geldi sifonu çekmiştim tekrar oturdum cok az su geldi emin olamadım tekrar bakıyım dedim biraz daha geldi lavaboya baktıgımda gelen sırf saf renksiz su oldugunu gördüm gece özele gittim acil doktoru 2 cm açılmamın oldugunu söyledi ve nst de sancılarım vardı ama ben hissetmiyordum yatış yapmak istediler geceligi çok pahalı olduğu için devletin aciline geldim çam şakuraya ne kadar istemesemde. Gececi ekip çok iyi işgilendi sagolsunlar ama özel hastanede alttan muane ettiginde kanamam da olmustu ben hepsini anlattım devlettede muane ettiler acile ytırıp takıp edicez dediler sabah 9 a kadar takıp ettıler serum verdiler ve igne vurdular akciger geliştirici vardıya degişti sabahki ekip tam bi fiyasko umursamaz zaten öglen 4 e kadar perinatoloji bölümüne yatışını yapıcaz diyip öylece beklettiler sonra yukarı perinatolojiye odaya aldılar nstye baglandım sadece bi kere doktor henüz gelmedi agrım yok ama neyim var neyim yok bilmiyorum ne kadar yatıcagımıda bilmiyorum basına gelen varmı acaba , inşallah dogumum olmaz dua edin biraz küçük 🤲😔