Marsmelow Aşılamadan sonra 7 gün boyunca göğsüm ağrıdı. Bugün 9. Günü ağrılarım birden geçti. Bu negatif bir gösterge midir ? Duphaston kullanıyorum şuan.
aslii57 Marsmelow canım benim de 9. Günüm benim de geçti ama karnım sis ve belim agriyo adet olacak gibiyim ama fitil kullanıyorum onun etkisi var mı bilmiyorim
Marsmelow aslii57 ilaçlardan mı ağrı oldu acaba ? Belirti olarak saymazsak geçmesi de problem değil o zaman sanki. Kafam çok karışıyor. Beklemek çok zor.