Ezgiyildiz944 adet olarakta 15 kollu zıbın 15 kısa kollu zıbın 15 kolsuz zıbın. Hepsinin yarısı 3-6 yarısı 6-9 ay şeklinde oldu. Diğer kıyafetleri alırken ayları hangı mevsime gelıyor dikkat ettim mesela 8 aylığı yaza gelıyor uzun kollu zıbınlara gerek yok. Tulum olarakta yşne aynı 6 tane 3-6 6 tane 6-9 aldım. Birde 3-6 alt üst 5 li takımlar aldım daha kullanışlı oluyor . Eldiven aldım 6 tane falan. Zaten 5 li takımlardan çıkıyor şapka almadım takımların sapkaları yeter. Çorap aldım daha alıcam . Ağız mendili 6 li olanlardan 5 paket aldım.