kızlar selam, bir oğlum var ismi Çınar Efe 28. haftalık ikinci bebeğime hamileyim, eşim ismini Beren istiyor ben çok sıcak bakmıyorum ben de minel olsun istiyorum 😅 yok illa beren olacak. yani bu kizçenin ismi Beren olacak ta Sizce Beren Aylin iki ismin yan yana uyumu nasıl yada Aylin Beren mi daha hoş. ben Aylin ismini de çok beğeniyorum ama Beren ile kullanım da kulağa nasıl gelir bilemedim 🤦♀️ Yardımcı olur musunuz?