Afra08 hic üzülmeyin benımdr basımdan gecti bende üzülmüstüm esasında bir hayal kırıklıgı yasamıstım yanı gebeligi ögrenınce cok cok sevınmıstık cünkü. 7 ay sonra yenıden hamile kaldım. Suan 6 aylık hamileyim çok şükür 🤲🏻 şöyle düsün kimyasal gebelık saglıksız bir embriyo oldugu icin devam etmedi kendiliğinden son buluyormus doktorum öyle demıstı.