35+4 haftalığız. Kızımın adını Eliz koymaya karar verdik . Çevrede söylenenlere kulak tıkayın. Siz ve eşiniz beğendiyse koyabilirsiniz . Çok isim arayışına girip kararsızlıklar yaşadık ama eliz derken ikimizde cok mutlu olduk eliz ismine karar verdik . Sağlıcakla bekliyoruz 🥰