Merhabalar son adet tarihime gore 9+6 yim fakat bugun kontrolde 7+4 cikti gecen hafta bebegi gormustuk bugunde kalp atisi dinleyecektik kalp atisi yok dedi radyolojiye gonderdi ayrintili bakilsin diye orda da kalp atisi negatif bebek gelisim olarak da geri de dedi kurtaj olarak karar verecegiz sali ya da carsamba gel tekrar dedi boyle bir durumla karsilasip bebegin kalp atisini duyanlar oldu mu